ΘερμίδεςΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα
Μελομακάρονο180-200 θερμίδες στα 50 γραμμάριαΠεριέχει ελαιόλαδο, καρύδια και κανέλλαΑρκετές θερμίδες και απλά σάκχαρα
Κουραμπιές200-220 θερμίδες στα 45 γραμμάριαΠεριέχει μονοακόρεστα λιπαρά, Βιταμίνη Ε, ω-3 λιπαράΑρκετές θερμίδες, απλά σάκχαρα, κορεσμένα λιπαρά (βούτυρο)
Δίπλα170-200 θερμίδες στα 45 γραμμάριαφυτικά έλαια, καρύδια, κανέλα (πολυακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη Ε, ωμέγα 3 λιπαρά, αιθέρια έλαια κανέλας)αρκετές θερμίδες, απλά σάκχαρα, κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη (αυγά)
Τσουρέκι200 θερμίδες στα 50 γραμμάριαμαγιά (βιταμίνες του συμπλέγματος Β), μαστίχα (βοηθά στο στομάχι)αρκετές θερμίδες, απλά σάκχαρα, κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη.

 

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!