Eating around the Christmas tree… αλλά όλοι μας αναρωτιόμαστε ποιες θα πρέπει να είναι οι διατροφικές μας επιλογές προκειμένου το νέο έτος να μας βρει ανανεωμένους, χαρούμενους και χωρίς extra περιττά κιλά για τα οποία θα πονοκεφαλιάζουμε μετά!

Εύχρηστες συμβουλές λοιπόν προκειμένου ο Χριστουγεννιάτικος σάκος να μην γεμίσει θερμίδες αλλά ευχάριστες αναμνήσεις…

Επειδή οι προσκλήσεις είναι πολλές και οι ημέρες λίγες θέλουμε να πηγαίνουμε στα τραπέζια των φίλων και των συγγενών αλλά να μην πρωταγωνιστούμε στην κατανάλωση των φαγητών. Πως θα γίνει αυτό?

  • Ένας επιστημονικά τεκμηριωμένος τρόπος που θα βοηθήσει στη μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων είναι να μην φεύγουμε τελείως νηστικοί από το σπίτι μας. Ένα υγιεινό σνακ χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και θερμίδων θα μας βοηθήσει να περιορίσουμε τη λαιμαργία μας στις πολλές λιχουδιές που θα παρελαύνουν μπροστά μας!
  • Φάτε αργά και σε μικρό πιάτο! Έτσι, θα μπορέσει να επέλθει το αίσθημα του κορεσμού χωρίς να προηγηθεί το αίσθημα φουσκώματος!
  • Γεμίστε τουλάχιστον το μισό το πιάτο με πολύχρωμες σαλάτες!
  • Επιλέξτε γαλοπούλα αντί για κόκκινο κρέας εφόσον δεν θέλετε να στερηθείτε την απόλαυση της γέμισης.
  • Αποφύγετε να γεμίσετε το πιάτο σας με «βαρία» μαγειρεμένα φαγητά!
  • Μείνετε μακριά απ το καλάθι με το ψωμί! Άλλωστε δεν είναι ένα φαγητό που δεν μπορείτε να το απολαύστε οποιαδήποτε άλλη ημέρα.
  • Περιορίστε την κατανάλωση του αλκοόλ και αντί για πολλά διαφορετικά κοκτέιλ επιλέξτε κόκκινο κρασί το οποίο εκτός από τις θερμίδες και την χαλάρωση, θα σας εφοδιάσει με πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες!
  • Μην πέσετε στην παγίδα των ορεκτικών αλλά επιλέξτε ένα κυρίως πιάτο! Η κατανάλωση ορεκτικών μπορεί πολύ εύκολα να χάσει τον έλεγχο οπότε εάν το γεύμα περιλαμβάνει ορεκτικά που παρελαύνουν συνεχώς από μπροστά σας επιλέξτε να γεμίσετε πρώτα το πιάτο σας και μετά να τα απολαύστε αργά και χωρίς τύψεις!
  • Αντικαταστήστε τους ξηρούς καρπούς που συνοδεύουν το ποτό με μπαστουνάκια λαχανικών με ξύδι και λεμόνι!
  • Την ώρα του γλυκού… ΧΟΡΕΨΤΕ! Όχι μόνο θα γλιτώστε τις θερμίδες του γλυκού αλλά θα καταναλώσετε επιπλέον θερμίδες περνώντας καλά! Αν πάλι αυτό είναι αδύνατο, ζητήστε κάποιο γλύκισμα χαμηλό σε θερμίδες (με γιαούρτι και φρούτα για παράδειγμα) ή εάν δεν καταφέρετε να αντισταθείτε στη μαγεία της ζάχαρης περιοριστείτε τουλάχιστον στη μία μπουκιά!
  • Στην αιώνια μάχη για το πιο Χριστουγεννιάτικο γλυκό να επιλέξετε, το μελομακάρονο υπερτερεί του κουραμπιέ θρεπτικά και όχι θερμιδικά!
  • Προσέξτε τις αυτοσχέδιες δίαιτες της «επόμενης ημέρας» και μην προσπαθήσετε να πατάξετε τις θερμίδες που πήρατε με «ομοιοπαθητική» (τρώγοντας δηλαδή πάλι τα ίδια) αλλά ούτε μένοντας τελείως νηστικοί!
  • Ενισχύστε την καύση των θερμίδων με βόλτες στην στολισμένη πόλη, με φίλους, με πολύ χορό και χειμερινά σπόρ στα βουνά!
  • Χορτάστε ύπνο! Ο επαρκής ύπνος περιορίζει το αίσθημα της πείνας και ρυθμίζει την έκκριση ορμονών.

 ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!